Films

Films top 5 #14

Ik heb deze maand weer een vijftal films gezien. Kijken jullie mee?

  1. Bad Neighbours 2

In deze film hebben ze geen mannelijk studentencorps naast zich wonen, maar dit keer zijn het de vrouwen. En ze hebben natuurlijk net een nieuw huis gekocht, en willen dit huis verkopen… Samenspannen met Zac Efron dus! Ik vond deel 1 iets leuker, maar ik geef deze film zeker een 8,5!

2. The Princess Diaries

Van een studente, ineens worden omgetoverd tot een prinses? En zelfs de troonopvolgster zijn? Knap lastig, zeker met al die etiquette! Ik geef deze film een 7,5!

3. The Princess Diaries 2

Om überhaupt troonopvolgster te worden, wordt de prinses verplicht te trouwen. Dat is knap lastig, zeker als iemand anders aast naar je kroon. Zal ze voor ware liefde kiezen, of voor de troon? Ik geef deze film een 8! (Mede dankzij de knappe Chris Pine)

4. App

Een app, geïnstalleerd op je telefoon, dat al je dierbaren van je afpakt. Steeds een waarschuwing, steeds te laat. Je zit constant op het puntje van je stoel! Ik geef deze film een 8!

5. Chocolat

Een vrouw opent een chocolaterie in een dorpje, maar daar zijn de meesten niet van gediend. De eigenaresse raadt van iedereen zijn/haar favoriete chocolaatje. En dan ontmoet ze de man die alles veranderd. Johnny Depp speelt zijn rol heel goed in deze film! Ik geef deze film een 9!

Ken je deze films? Wat vind je er van?

Liefs, Demi ❤

28 gedachten over “Films top 5 #14

  1. Oh ik ben echt in love met the princess diaries. En “app” is ook vet leuk, en super spannend. Had jij de app ook gedownload? Dat is zo raar, als er dan opeens allemaal dingen op je telefoon verschijnen. Echt leuke films! Nummer 1 wil ik zeker nog een keertje kijken😊

    Liked by 1 persoon

  2. Ik vind Chocolat een steengoede film. Wat ik wel vind: heel veel meisjes vinden Johnny Depp knap in die film. Dat vind ik absoluut niet. Hij acteert goed maar ik vind hem er echt niet leuk in uitzien. Ik vind hem enkel knap in gekke rollen zoals Jack Sparrow in Pirates of the Carribean… :p

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

