Interview

Interview #20 Flowerpowergirl

Vandaag het twintigste interview, met een super geweldige blogster: Flowerpowergirl! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super aardige, creatieve en gezellige blogger:)

1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Ik blog nog niet zo lang maar vind het al fantastisch! Ik doe al 10 jaar ballet en soms houd ik er van om creatief bezig te zijn! Ook doe ik nog drama en voordracht!

2. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Ik heb al wel eens blog gehad maar dat ging niet zo goed dus ben ik gestopt en het leek me leuk om het nog eens te proberen.

3. Hoe kwam je op je blognaam?

Ik houd heel veel van bloemen en vooral ook van felle kleuren! Lente vind ik dan ook een heerlijk seizoen!

4. Waar schrijf je zoal over?

Ik denk meestal persoonlijk maar ook wel DIY’s. Dus over het algemeen lifestyle!

5. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Het is een beetje als een dagboek maar hier kunnen andere mensen meelezen! Ook om je gevoelens ergens op te uiten.

6. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Ja, dat ik bijna 50 volgers heb terwijl ik nog niet een 200 dagen blog! Dat vind ik natuurlijk fantastisch maar had ik echt niet verwacht, vooral omdat mijn eerste blog bijna niet werd gelezen.

7. Wat hoop je nog te bereiken?

Eigenlijk hoop ik gewoon dat ik soms mensen kan inspireren en dat mijn blog nog 100 volgers haalt!

8. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Eum,… Dat je gewoon jezelf moet zijn en je dromen vooral niet opgeven! En vooral dank u aan al degene die mijn blog volgen!

Super leuk om je antwoorden te lezen girl, het was echt leuk om je te interviewen❤

Liefs, Demi ❤

18 gedachten over “Interview #20 Flowerpowergirl

Een reactie plaatsen

