Gastblogger

Gastblogger | Kledinginspiratie

Hey allemaal,

De vorige keer had ik plaatjes laten zien van leuke woonideeën, en dit keer wilde ik wat leuke kledingideeën delen. Ik kijk nu eenmaal graag rond op internet voor leuke style tips en kleding. Meestal kijk ik bij H&M, maar eigenlijk vergelijk ik veel sites met elkaar. Ik wil jullie mijn style laten zien, en dat doe ik aan de hand van foto’s van de betreffende webshops:

Fijngebreid gilet – H&M
Capuchonsweater met print – H&M
Sweater met borduursel – H&M

 

Mouwloze chiffon blouse – H&M
T-Shirt Efree 1 – Cool Cat
T-shirt TREND ONE YOUNG
T-Shirt Trend One Young – Bristol
Esprit / Soepele blouse met details van kant
Soepele blouse met details van kant – Esprit
Esprit / Printed T-shirt van een katoenmix
EDC Printed T-Shirt Katoen – Esprit
Esprit / Shirt met applicaties van textiel
EDC Shirt textiel applicaties – Esprit

Ik ben heel benieuwd welke shirtjes/truien/vestjes jullie leuk vinden ^^

Groetjes, Mijnverhaal130

 

26 gedachten over “Gastblogger | Kledinginspiratie

Een reactie plaatsen

