Reacties

Liefste reacties allertijden #4

Hey Creabea’s,

Ik heb al super veel lieve reacties ontvangen van iedereen hier, vooral op persoonlijke, moeilijk te schrijven artikelen. Ik wilde graag delen welke reacties ik echt de allerliefste vindt. Maar, omdat ik zoveel reacties heb, ga ik het opdelen in delen, zodat ook iedereen aan de beurt komt:) Ik zal er ongeveer 10 per keer delen, en ik ben benieuwd wat jullie van de reacties vinden:)

Melanie op mijn bericht: End of Month #9:

Top maand !! En er volgen nog zoveel meer;)

Nancy op mijn bericht: End of Month #9:

Klinkt allemaal heel gezellig. En de lente begint ook al , dus April kan nu al niet meer stuk en dan moet ie nog beginnen!

Natasja op mijn bericht: End of Month #9:

Ik hoop voor je dat alle maanden zo leuk zijn voor je!

Inne op mijn bericht: End of Month #9:

Oh zalig al die leuke dingen die je hebt gedaan deze maand!:)

Marleen op mijn bericht: End of Month #9:

Leuk om te lezen. Echt gaaf dat je naar simple plan bent gegaan:mrgreen:

Anja op mijn bericht: End of Month #10:

Hoi Demi , je bent weer goed door de maand heen gekomen:) . Op naar een volgende top maand en wat gaat de tijd toch snel;) . Leuke vragen en mooi beantwoord:) . Fijne start van de nieuwe week , liefs

Melanie op mijn bericht: End of Month #10:

Dat was een leuke maand voor je en er komen nog leuke dingen op je pad de komende tijd:-) enjoy!!

Naomi op mijn bericht: End of Month #10:

Wat een leuke vragen en antwoorden! Die quote vind ik ook heel erg mooi. Schoonheid zit hem in het innerlijk!

Falderie op mijn bericht: End of Month #10:

Haha, heerlijk dat eerste blogbericht!
Je blog is op een heel leuke manier geëvolueerd! x

Carolien op mijn bericht: End of Month #10:

Heel erg leuk! Ben benieuwd wat voor persoonlijkheid ik heb volgens jou:) Liefs

Aah wat onwijs lief! Doet me heel goed om dat te horen:) Liefs

Ik vind deze reacties echt zo lief, ik krijg er een grote glimlach van ^^ Volgende keer weer wat lieve reacties :)

Liefs, Demi ❤

 

22 gedachten over “Liefste reacties allertijden #4

Een reactie plaatsen

