End of Month

End of Month #10 + Award

Het hondje van mijn oom en tante is op 6 april 11 jaar geworden, echt een lieve bikkel is het! Hij heeft een leuk speeltje van ons gekregen, en hij was er heel blij mee ^^ Ook waren deze maand 2 goede vriendinnen jarig, waarvan eentje haar feestje al heeft gevierd, en de ander nog niet. Ik ben heel blij dat de toetsweek voorbij is. Ik heb pas dinsdag 26 april vakantie gekregen, we moesten nog 2 dagen naar school voor Koningsdag aan. Dus ik heb nu vakantie. Ik ben 19 april naar een voorstelling van mijn beste vriendin geweest. Ze speelde haar rol zo goed! Het was de eindvoorstelling van schooltoneel, en ze speelde haar rol echt subliem, ik heb echt genoten, samen met haar familie. Ook ben ik met school naar Walibi geweest. Het was een leuk dagje, alhoewel het niet helemaal leuk eindigde. Maar ik wil er niet teveel op in gaan, want Walibi zelf kon hier niets aan doen! Dus ik wil ze absoluut geen slechte publiciteit bezorgen, want het waren jongens van een andere school die minderjarig waren, en iets hebben gedaan wat niet door de beugel kon…

Ik ga deze maand een aantal bloggers ontmoeten, waar ik super veel zin in heb ^^ Ook is mijn tante deze maand jarig en natuurlijk heb ik vakantie ^^ Ook ga ik deze maand nog naar een leuke voorstelling en gaat op 9 mei de laatste periode van dit schooljaar in!

Ik ben nog genomineerd voor de Liebster Award door Hanneke en Eline, super bedankt meiden ❤

Hanneke’s vragen:

1. Vertel over je eerste blogpost.

Mijn allereerste post was dat ik even kort (nogal kort) vertelde waar de blog over zou gaan… Ik schaam me nu nog steeds voor die vreselijke eerste post…

Hallo iedereen,

Ik ben creabeaatje34. Ik ben dol op creatief schrijven. Vandaar deze blog voor korte verhalen en korte gedichten. Heb je zelf ook verhalen of gedichten? Deel ze.

Groetjes!

2. Wat is je favoriete quote?

“Beauty isn’t about having a pretty face it’s about having a pretty mind, a pretty heart, and a pretty soul.”

3. Zou je ooit overwegen te gaan vloggen?

Misschien wel, maar ik zou wel ooit een YouTube kanaal willen beginnen, maar dan over iets heel anders. Vloggen lijkt me ergens wel leuk, maar niet voor mijn dagelijks leven. Wel voor een dagje weg, dat wel 🙂

4. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen? Wat vond je ervan?

Het meisje in de trein. Een spannend, begrijpend en interessant boek. Dat het door de ogen van 3 meisjes is geschreven, leef je je echt in, voor zover dat kan 😉

5. Wie is/zijn jou favoriete blogger(s)?

Ik ben fan van iedereen! Ik heb niet echt een favoriete blogger, maar ik heb wel dat ik de spreuken van Anja een goede start van de dag vind 🙂

6. Waar schrijf je het meeste over?

Ik schrijf het meeste over creatieve dingen, zoals invulverhalen of gewone verhalen. Maar ik schrijf ook regelmatig artikelen en tips of tops. Ik blog eigenlijk heel veelzijdig ^^

Eline’s vragen:

1. Waarom ben je begonnen met bloggen? Waar haal je zo al je inspiratie?

Ik ben begonnen om mijn verhalen te kunnen delen, omdat ik mijn inspiratie wilde laten zien, en mensen ermee wilde plezieren. Ik haal mijn inspiratie uit dingen uit mijn omgeving, verhalen die ik heb gehoord, maar ook uit mezelf. Overal waar ik kom, word ik geïnspireerd ^^

2. Wat zijn je favoriete winkeladresjes?

Poe, een lastige. Ik kom bij veel winkels eigenlijk ^^

3. Welke 5 kledingstukken zou iedereen in zijn kast moeten hebben volgens jou?

Spijkerbroek, colbert, vestje, pet en zwarte broek.

4. Welk oud liedje vind jij stiekem helemaal fantastisch?

When It Comes van Tyler Hilton, een heel mooi liedje ^^

5. Hoe zou jou droomvakantie eruit zien?

Naar Engeland gaan, met mijn beste vriendin ^^ En dan heel veel sightseeën

6. Wat is je favoriete paar schoenen?

Mijn witte Adidas sneakers die ik een aantal jaren geleden van mijn oom en tante heb gekregen. Ze zijn nog erg wit, ondanks dat ik ze vaak draag ^^ Ik ben erg zuinig op mijn spullen ^^

7. Wat is je grootste blunder aller tijden?

Dat ik een nogal boos berichtje aan de verkeerde stuurde. Ik maakte toen ruzie met degene waar het berichtje heen moest, en moest het uitleggen aan degene aan wie ik het stuurde. Een top avond was dat…

8. Wie of wat brengt jou aan het lachen?

Mijn lieve katje. Hij doet iedere dag de leukste kunstjes en hij bezorgt me de slappe lach als hij zijn wilde uurtje heeft, waarin hij de hele kamer rond rent, haha.

9. Wat is jouw verborgen, bijzondere gave?

Ik kan vaak aan de blik in iemands ogen zien wat voor persoonlijkheid diegene heeft. Niet precies hoor, maar over het algemeen kloppen mijn schattingen redelijk.

10. Welke beroep zou je later willen uitoefenen?

Ik zou heel graag schrijfster willen worden, het liefste van alles 😀

11. Wat zou je nog graag willen kopen voor aanstaande zomer?

Nog een paar goede boeken om te kunnen lezen in de vakantie ^^

Nogmaals bedankt lieve Hanneke en Eline

Ik wil nog even een paar leuke plaatjes doen om de maand af te sluiten. (De plaatjes zijn afkomstig van Facebook en Tumblr)

Hoe was jouw maand?

Liefs, Demi ❤

16 gedachten over “End of Month #10 + Award

  1. Hoi Demi , je bent weer goed door de maand heen gekomen 🙂 . Op naar een volgende top maand en wat gaat de tijd toch snel 😉 . Leuke vragen en mooi beantwoord 🙂 . Fijne start van de nieuwe week , liefs

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

