Interview

Interview #16 Ismay

Vandaag het zestiende interview, met een super geweldige blogster: Ismay! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super stijlvolle, creatieve en lieve blogger 🙂

1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Ik ben Ismay, een 19-jarige nep Amsterdammer die journalistiek studeert. Ik ben geobserdeerd door reizen, boeken, films, series, cosmetica en lekker eten. Eigenlijk alles wat je vind op mijn blog.

2. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Ik ben begonnen met bloggen om te oefenen met mijn schrijfstijl, maar ook om mijn ei kwijt te kunnen. Ik heb ontzettend veel ideeën in mijn hoofd en die kan ik mooi uitwerken op mijn blog.

3. Hoe kwam je op je blognaam?

Voor school moest ik een blog aanmaken en ik wist niet wat voor naam ik moest kiezen. Letterlijk elke naam was in gebruik. Mijn bijnaam is Iszzy, dus mijn moeder bedacht Iszzysworld.

4. Waar schrijf je zoal over?

Ik schrijf over alles wat mij interesseert: mode, beauty, reizen, films & boeken. Op de mode vind je veel outfit inspiraties, bij beauty reviews en favorieten, mijn reiservaringen en op film & boeken schrijf ik recensies.

5. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Ik vind het fijn om mijn verhaal en inspiratie kwijt te kunnen op mijn blog. Eigenlijk zie ik het een beetje als een soort dagboek.

6. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Dat mensen serieus mijn blog zouden lezen en leuk vinden haha. Ik begon het eigenlijk voor mezelf, maar er zijn toch wel een (klein) aantal mensen die mijn blog lezen. Dat had ik niet verwacht. Nog een ding dat ik niet had verwacht, is dat het zoveel tijd in beslag neemt. Ik schrijf al voor mijn beroep en vindt het soms echt moeilijk om dan ’s avonds weer een uur te gaan schrijven voor mijn blog.

7. Wat hoop je nog te bereiken?

Ik hoop dat ik mijn blog nog meer kan perfectioneren. Mooiere foto’s, een mooier thema en een eigen domeinnaam, dat mis ik nog een beetje. Als meer mensen mijn blog gaan lezen is dat natuurlijk ook helemaal welkom! 😉 Over gratis spullen en persreisjes kan ik alleen maar dromen.

8. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Don’t dream your life, live your dream.’

Super leuk om je antwoorden te lezen girl, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Liefs, Demi

14 gedachten over “Interview #16 Ismay

Een reactie plaatsen

