Overig

Toetsweek voorbij

Hey Creabea’s,

Even een klein berichtje tussendoor. Ik heb de toetsweek wel goed gemaakt, en als ik alle cijfers binnen heb, zal ik ze delen. Ik ben vandaag met school naar Walibi geweest als excursie. Ik zal er binnenkort meer over vertellen in de volgende Life Update. Morgen ga ik al jullie reacties van de afgelopen dagen beantwoorden en jullie artikelen lezen die ik deze week heb gemist ^^

Liefs, Demi ❀

20 gedachten over “Toetsweek voorbij

      1. Klopt, dat dacht ik eerst ook, dacht echt een onvoldoende, maar had een 6. Was een schema van 21 punten vergeten, bijna helft van de toets! Dus had de rest dan wel goed gemaakt ^^

        Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

