Gastblogger

Gastblogger | Wooninspiratie

Hey allemaal,

Ik ben dol op woonideeën, en ik speur graag rond op Pinterest op zoek naar ideeën. Ik woon nog niet op mezelf, maar ik vind het leuk om rond te kijken naar leuke manieren om je huis of kamer in te richten. Ik ga een paar foto’s delen die ik heb gepind 🙂

REPIN WOONINSPIRATIE. • Diverse soorten pastel behang en effen behang verkrijgbaar bij De Behangwinkelier • http://www.debehangwinkelier.nl/ • Woon inspiratie • Pasteltinten in huis • Rust in huis • Zachte kleuren in huis:

Piet-Jan van den Kommer - vandenkommer.nl:

Tafel, bank, opbergbank in één | Voor wooninspiratie | Kijk je in mijn huis:

WOONINSPIRATIE XXL Stoere tafels, kekke stoeltjes en bijzondere lampen:

green trend | interior styling | photo wall:

Actualizar un dormitorio de forma económica y con encanto nórdico - Boho Deco Chic:

DIY denim clothes hangers | Marie-Gon Vos | vtwonen-doe-het-zelf episode 8:

#Livingroom - #Woonkamer - #Scandinavionhome:

Wat vind jij van deze inrichtingsmogelijkheden?

Groetjes, mijnverhaal130

20 gedachten over “Gastblogger | Wooninspiratie

Een reactie plaatsen

