Fotografie

Natuurfoto’s

Hey Creabea’s,

Ik ben dol op fotograferen, en ik heb deze foto’s verspreid binnen nu en vorig jaar gemaakt van de natuur. Ik ben dol op de natuur, en ik neem altijd mijn camera mee als ik naar het bos ga, of als ik naar een gebied ga met veel natuur. Soms zie ik ook iets in een tuin of als ik bij iemand op bezoek ben, en ook dan maak ik een foto. Ik ben zelf erg trots op de foto’s πŸ™‚

Wat vinden jullie van mijn foto’s? πŸ™‚

Liefs, Demi ❀

62 gedachten over “Natuurfoto’s

      1. Dank je wel! Ik heb nog een hele “stapel” foto’s om door te neuzen, maar daar heb ik weer even wat meer concentratie bij nodig…
        Ik hoop dat mensen de foto’s die ze het mooiste vinden gaan liken, dan kan ik daar een blogje over maken πŸ˜€
        Liefs, LW

        Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

