Gastblogger

Gastblogger | Waarom ik ben gestopt

Hoi allemaal,

Op mijn blog hebben jullie waarschijnlijk wel voorbij zien komen dat ik (tijdelijk) ben gestopt. Ik heb het namelijk erg druk met school, en het voelde als een verplichting, om iedere week wat te plaatsen. Mijn blog bestond ook eigenlijk alleen maar uit de soap. Ik ben zelf een grote fan van soaps, en ik wilde mijn eigen beginnen. Maar ik had verder geen inspiratie, en ik snap dat alleen een soap niet echt denderend is.

Ik heb er twee maanden over nagedacht, of ik moest stoppen of toch moest doorgaan. Ik was hier ook nog gastblogger, en dat vond ik stiekem veel leuker. Ik doe hier gewoon random onderwerpen, en ik vind het fijn dat ik nu eens per maand wat schrijf. Het is voor mij rustiger, overzichtelijker.

Ik weet dat er een paar zijn die het erg jammer vinden dat ik ben gestopt. Ik vind het zelf ook erg jammer, maar ik wilde niet doorgaan als ik zelf niet tevreden was. Ik heb mijn blog nog niet verwijderd, voor het geval ik toch ooit weer wil beginnen. Ik wil me nu eerst richten op mijn studie, en misschien kom ik er later wel achter wat ik wil, door hier te schrijven.

Ik ben heel blij dat ik hier nog steeds maandelijks mag schrijven, daar ben ik Demi heel dankbaar voor. Ik kon het toch niet helemaal opgeven, en hierdoor hoeft dat gelukkig ook niet. Ik wilde jullie graag even vertellen waarom ik ben gestopt, en ik heb er (nog) geen spijt van.

Tot in april!

Groetjes, mijnverhaal130

18 gedachten over “Gastblogger | Waarom ik ben gestopt

Een reactie plaatsen

