Unboxing

Unboxing Young Beauty

De lieve Maaike had geregeld dat we met zijn allen een enquΓͺte mochten invullen, en vervolgens 2 producten thuisgestuurd kregen. Ik vond het super lief van Young Beauty en wil ze dan ook heel erg bedanken πŸ™‚

Het zat in een super schattig envelopje. En de sticker maakte het helemaal af πŸ™‚

Dit was de inhoud, echt super leuk ^^

Dit kaartje zat erbij in, maar ik wil eerder Young Beauty bedanken voor de leuke producten πŸ™‚

Als eerste haalde ik dit tubetje uit de envelop. Het is van Amie, en het is voor je gezicht. Het is huidvriendelijk en te gebruiken voor een heldere, zachte huid.

Het tweede is een lipbalm van Crazy Rumors, in de smaak pepermunt/limoengras. Het ruikt heerlijk, en het is natuurlijk en veganistisch, het is dus dierproefvrij. En ik ben daar als vegetariΓ«r en niet leer dragen, heel blij mee πŸ˜€

Ik vond het een super leuk pakketje, en ik ben heel blij met de producten ^^

Liefs, Demi ❀

 

42 gedachten over “Unboxing Young Beauty

  1. Hoi Demi , altijd leuk om iets te krijgen πŸ™‚ . Ik ga snel verder met mijn inhaalrace , als je er toch dagje niet bent , moet je behoorlijk wat beantwoorden en nog lezen , hihi . Fijne dag , zonnige groetjes ❀

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

