Interview

Interview #10 Anja

Vandaag het tiende interview, met een super geweldige blogster: Anja! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super lieve, creatieve, slimme, aardige, top blogger 🙂

 

1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Ik ben dus Anja, mag al 49 jaar op deze aarde verblijven. Samen met mijn hondje Hari maak ik vele wandelingen, tenminste als de gezondheid het toe laat. Heb best veel meegemaakt, maar ben er altijd weer sterker uit terug gekomen. Ik geniet volop van het leven en probeer er iedere dag het beste van te maken. Het kan niet altijd goed gaan maar dan zeg ik: ‘Morgen weer een nieuwe dag, met nieuwe kansen.’

2. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Ik was het eigenlijk niet van plan, maar doordat space toen werd omgezet naar WordPress, is het zo’n beetje op gang gekomen. Ik heb mijn blog eerst jaren op slot gehad en alleen voor mezelf gehouden. Heb op een goede dag toen maar eens besloten om mijn blog vrij te geven, en tot mijn verbazing kreeg ik al gelijk reacties binnen. Dit vond ik zo leuk, dat ik er maar gelijk mee ben door gegaan.

3. Hoe kwam je op je blognaam?

Niet zo moeilijk, gebruik gewoon mijn eigen voor- en achternaam.

4. Waar schrijf je zoal over?

Ik plaats iedere dag een spreuk, maar soms dan plaats ik ook gewoon wat gein tussendoor.

5. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Dat je zo weer nieuwe mensen leert kennen en hun blogs leest, waar je vaak zelf nog veel van kunt leren.

6. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Dat ik best veel volgers heb gekregen die belangstelling tonen voor alleen maar een spreuk, en de heel veel lieve reacties die ik erop krijg. Dit had ik dus echt niet verwacht.

7. Wat hoop je nog te bereiken?

Ik ben een tevreden mens, dus ik wacht rustig alles af, wat nog voor mij is weggelegd.

8. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Geniet vooral van het leven, want het duurt maar even!

Super leuk om je antwoorden te lezen, het was echt leuk om je te interviewen en je bent echt een topper 😀

Liefs, Demi

20 gedachten over “Interview #10 Anja

      1. Dank je wel ! Was zo druk al bezig , dat ik tijd was aan het vergeten om mijn spreuk te plaatsen , hahaha . Gebeurt me toch maar zelden . Ga ik weer snel verder , liefs…

        Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

