Tag

The Save or Kill tag + Award

Ik was genomineerd door de lieve moeder en dochter van Modeorakels en door Flowerpowergirl, super bedankt ❤

.R E G E L S.

  • Eerst bedank je diegene die je nomineerd.
  • Beantwoord dan de vragen door te reageren met: ‘save …. en dan de naam van wie je zou redden van de twee.’ 
  • Nomineer 8 anderen voor de tag.
  • Voeg de regels toe aan je post.
  • Bedenk 10 nieuwe vragen voor de genomineerden.
  • Laat de andere bloggers weten dat ze genomineerd zijn.

Modeorakels:

1. Wie zou je redden: The Lord of the Rings of Harry Potter?

I save… Harry Potter, ik kijk Lord of the Rings namelijk niet ^^

2. Wie zou je redden: Chanel of Dior?

I save… Chanel, ook al gebruik ik het niet ^^ Ik vind de naam wat mooier 🙂

3. Wie zou je redden: Nutella of Pindakaas?

I save… Nutella. Ik eet beiden niet op brood, maar chocolade is altijd lekkerder ^^

4. Wie zou je redden: Assepoester of De kleine zeemeermin?

I save… De kleine zeemeermin! Ik ben echt fan van Ariël ^^

5. Wie zou je redden: James Bond of Mission Impossible?

I save… Mission Impossible. Ik begin James Bond wat zat te worden to be honest ^^

6. Wie zou je redden: Sneakers of hoge hakken?

I save… sneakers. Ik draag ze iedere dag 🙂

7. Wie zou je redden: Ellie Goulding of Taylor Swift?

I save… Taylor Swift. Ik ben een grote fan van haar 🙂

8. Wie zou je redden: Foundation of BB Cream?

I save… Foundation. Ik gebruik beiden niet, maar het klinkt vertrouwelijker 🙂

9. Wie zou je redden: The Vampire Diares of Walking Dead?

I save… The Vampire Diaries. Ik kijk geen van beiden, maar er zit wel een leuke man in ^^

10. Wie zou je redden: Captain America of Iron Man?

I save…. Captain America. Ik vind zijn pak wel leuk, maar ik ben van geen van beiden fan ^^

Flowerpowergirl:

1. Wie zou je redden: de zomer of de lente?

I save… De lente. Ik houd heel erg veel van de lente, alles begint dan weer te groeien 🙂

2. Wie zou je redden: Olaf of Sven?

I save… Sven. Ik houd heel veel van dieren ^^

3. Wie zou je redden: pannenkoeken of wafels?

I save… Pannenkoeken. Dat vind ik echt super lekker 😀

4. Wie zou je redden: Instagram of Facebook?

I save… Facebook. Ik gebruik geen Instagram namelijk ^^

5. Wie zou je redden: je linkerhelft of je rechterhelft?

I save… Mijn rechterhelft. Ik ben rechtshandig, dus het lijkt me iets handiger.

6. Wie zou je redden: 1D of 5sos?

I save… 5SOS. Ik heb een hekel aan 1D, en ik vind de muziek van 5SOS erg leuk 🙂

7. Wie zou je redden: de douche of het bad?

I save… De douche. Ik heb geen bad thuis, en dus zou ik de douche redden 🙂

8. Wie zou je redden: een oud vrouwtje of een dier?

I save… Een dier. Ja, sorry, ik houd gewoon heel erg veel van dieren ❤

9. Wie zou je redden: je pyjama of je kleren?

I save… Mijn kleren. Ik slaap liever in mijn gewone kleren dan dat ik dagelijks een pyjama aan moet.

10. Wie zou je redden: schoenen of tassen?

I save… Schoenen. Zonder schoenen krijg ik koude en pijnlijke voeten, zonder tas leven vind ik veel minder erg.

Dan nu mijn 10 ‘Wie zou je redden?’

1. Wie zou je redden: Gerard Joling of Gordon?
2. Wie zou je redden: Justin Bieber of Shawn Mendes?
3. Wie zou je redden: Chrome of Explorer?
4. Wie zou je redden: Jurk of rok?
5. Wie zou je redden: Zac Efron of Taylor Lautner?
6. Wie zou je redden: Jessie J of Nicki Minaj?
7. Wie zou je redden: Essence of Catrice?
8. Wie zou je redden: Apple of Samsung?
9. Wie zou je redden: GTST of Moordvrouw?
10. Wie zou je redden: SBS 6 of RTL 4?

Ik nomineer:

1. Marleen
2. Dagmar
3. Ilona
4. Carolien
5. Jolieke
6. Lou-Ann
7. Inne
8. Benthe

Have fun girls ❤

En ik ben nog genomineerd door de lieve Menina voor de Liebster Award, dankjewel meid 🙂

Wanneer ben je begonnen met bloggen?

Omdat ik mijn verhalen graag met de wereld wilde delen, ik wilde dat mensen het lazen, en ik wilde ze plezieren 🙂

Over wat blog je allemaal?

Ik blog voornamelijk over creatieve dingen, maar dan waar je echt over na moet denken. Ik blog over verhalen, muziek, films, persoonlijke verhalen en nog veel meer 🙂

Wat zou je kiezen: eyeliner of mascara?

Eyeliner, want dat doe ik weleens boven mijn ogen voor als ik naar een feestje ga, maar ik gebruik geen make-up, alleen nagellak ^^

Een skater rokje of zo een lange rok?

Ik denk een skater rokje, alhoewel ik meer baat heb bij een lange rok. Toch vind ik het skater rokje stoerder.

Adidas of Nike?

Dan kies ik voor Adidas. Ik heb al wel 3 jaar een paar van Adidas, dat echt mijn favoriete paar is, en ik ben er heel zuinig op ^^

Zou je een YouTube kanaal willen beginnen?

Ja, dat zou ik wel willen, maar ik weet niet zo goed waarover, en ik heb geen goede camera ^^

Denk je dat je binnen 5 jaar nog gaat bloggen?

Jazeker, ik denk dat ik er nooit meer mee gaat stoppen ^^

Forever21 of New Look?

Geen van beiden ^^

Wat wil je later worden?

Ik wil schrijfster worden 🙂

Wat is je favoriete make-up merk?

Essence 🙂

Als je 1 ding gratis uit de IKEA zou mogen halen, wat zou dat dan zijn?

Ik denk een keuken, want die zijn vaak het duurst 🙂 Ik houd ook veel van koken, dus een luxe keuken zou dan wel cool zijn ^^

Nogmaals bedankt ❤

Liefs, Demi ❤

29 gedachten over “The Save or Kill tag + Award

      1. Als je het niet wilt doen, doe je het niet. In ieder geval fijn dat je niet stopt met bloggen, dan kan ik je verhalen 50 jaar later nog steeds lezen 😀 Liefs

        Liked by 1 persoon

  1. Erg leuke tag! Deze kan ik vrijdag wel plaatsen tijdens mijn persoonlijk artikel. Dankjewel voor het taggen en jee wat een moeilijke vragen soms. Zelf leuk ingevuld xo

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

