Favoriet

Favoriet van de maand #1

In deze nieuwe rubriek, zet ik iedere maand een artiest centraal. Omdat ik super veel van muziek houdt, ontdek ik veel artiesten. Ik deel iedere keer 5 liedjes die ik van diegene super leuk vindt πŸ™‚ En meestal zijn het echt mijn favoriete artiesten πŸ™‚

Deze maand: Simple Plan

Simple Plan is een poppunkband afkomstig uit Canada. De band is gevormd in 1999 en bestaat nog steeds.

Leadzanger: Pierre Bouvier
Drummer: Chuck Comeau
Bassist en achtergrondzang: David Desrosiers
Gitarist en achtergrondzang: SΓ©bastien Lefebvre
Gitarist: Jeff Stinco

Ze stopten tijdelijk tussen 2013 en begin 2015, maar kwamen rond augustus 2015 terug. En dat nummer staat ook in mijn top 5Β met hun leukste nummers πŸ™‚

  1. Save You (gevoelig nummer)

2. Untitled (nummer met een boodschap)

3. Try

4. Boom

5. What If

Wat vind je van deze band? Kende je ze al?

Liefs, Demi ❀

54 gedachten over “Favoriet van de maand #1

Een reactie plaatsen

