Stash

Boeken stash

Hoi Creabea’s,

Ik heb laatst de coloured book tag gedaan, maar ik wilde ook graag mijn andere boeken laten zien. Ik heb deze boeken al heel lang, en zoals ik al eerder aangaf, zijn de meesten via een boekenbon of opruiming gekocht, maar dat maakt niets uit. Ik heb ze dit keer gesorteerd op schrijver, of op genre. Ik heb al mijn nagellak stash laten zien en mijn ketting stash, en beiden deden het heel goed. Dus ik dacht, dan laat ik nu een grote hobby van me zien, lezen. Let’s go!

P1040694

Dit zijn de boeken die ik heb van Nederlandse schrijvers. De meesten zijn van Carry Slee, maar ik vind de beste van dit rijtje Pizza Maffia, de film is ook heel erg leuk ^^

P1040695

Dit zijn de romantische boeken. Het zijn verschillende schrijfsters en de boeken hebben hele andere verhalen. De leukste van dit rijtje vind ik De Magie Van De Liefde.

image

Ik heb drie boeken van Sophie Kinsella. Mijn favoriet van haar is Confessions Of A Shopaholic, maar Aanpakken! en Wat spook jij uit? zijn ook zeker aanraders πŸ˜€

P1040697

Ik heb ook twee boeken van Maureen Johnson. Ik las 13 Enveloppen & 1 Rugzak voor een boekverslag, en was heel benieuwd naar deel 2, De Laatste Envelop. Het is heel spannend, vooral deel 2 πŸ™‚

P1040699

Dit zijn de spannendste boeken die ik heb. Je verdwijnt echt in de verhalen en je wilt het in één zucht uitlezen. Het zijn drie verschillende verhalen. Van de bovenste is een film gemaakt en van de tweede een serie.

P1040700

Dit zijn de enige twee fantasy boeken die ik heb. De eerste heb ik gekregen van een vriendin voor mijn verjaardag, en de tweede is verfilmd. Beiden spannende boeken πŸ™‚

P1040701

Ik heb ook een boek van een geweldige zanger, Stromae. Het boek is heel mooi, omdat hij echt eerlijk is en hij open is over zijn liedjes. Het is echt een prachtig en waardevol boek πŸ™‚

P1040703

En ja, ik heb natuurlijk ook thrillers. Ik vind ze niet zo leuk, maar drie ervan had mijn moeder gekocht, en na het lezen gaf ze ze aan mij. Ik heb er een paar van gelezen, nog niet alles, hihi ^^

Knipsel

Natuurlijk ligt mijn eigen boek ook in mijn kast. Ik heb hem zelf ook gelezen, omdat ik het echt een goed verhaal vind. Dat klinkt misschien clichΓ©, maar ik sta echt versteld van mijn eigen verhaal πŸ™‚

P1040787

En dan mijn verzameling van mijn favoriete schrijfster, Jill Mansell. Ik heb nog niet alle boeken gelezen, maar degenen die ik gelezen heb, zijn echte aanraders. Super leuk geschreven, en een leuke verhaallijn πŸ˜€

Dit is mijn boekenverzameling. Ik heb dus nog niet alles gelezen, maar ik ben al een heel eind ^^ En ik heb het al gezegd, maar ik heb de boeken al een tijdje in mijn bezit, dus het lijkt veel, maar ik heb ze al wel zes jaar of meer in huis. Slechts enkelen zijn nieuw (of gekocht met een boekenbon)

Welke boeken heb jij ook? Welken ken je nog niet, maar wil je graag lezen?

Liefs, Demi ❀

VANAVOND HEB IK WEER WIFI πŸ˜€

62 gedachten over “Boeken stash

  1. Oehhh die van Stromae zou ik wel willen lezen! Wist niet dat ie ook goed was met een pen πŸ˜‰ Carry Slee heb ik op de basisschool veel gelezen. Carry Slee heeft me laten kennismaken met verschillende zaken waar (zelfs nu nog) een taboe op rust, zoals bijvoorbeeld eetstoornissen, homoseksualiteit etc. Niet alleen zijn haar boeken leerzaam, maar ook leuk en spannend geschreven, dus ik snap wel waarom je er een stapeltje van hebt πŸ˜‰ Thrillers vind ik ook niet zo leuk haha πŸ˜› Doe mij maar een lekker Fantasy-boek πŸ™‚ Jill Mansell zie ik vaak voor een prikkie bij de boekenvoordeel liggen, mocht je verzameling nog niet compleet zijn! Sowieso een fijne winkel wanneer je lezen wΓ©l leuk vind, maar geen zin hebt om al je spaarcentjes eraan uit te geven πŸ˜› Leuk dat je leest! Zelf ben ik een vreselijke boekenwurm, maar de laatste tijd komen er ook steeds meer boeken in mijn kast te staan waar ik maar niet aan toe kom. Is het al te laat om nog een goed voornemen te doen?:P

    Leuk artikel!
    Groetjes xxx Elise

    Liked by 1 persoon

    1. Haha, Stromae is geΓ―nterviewd ^^ Ja, dat vind ik ook zo goed aan haar boeken πŸ™‚ Jaa, fantasy is ook heerlijk πŸ˜€ Bedankt voor de tip, de verzameling is inderdaad nog niet compleet πŸ™‚ πŸ˜‰ Haha, dat is nooit te laat πŸ˜‰ Dankjewel πŸ˜€ Liefs

      Liked by 1 persoon

  2. Ik vind die boeken van Sophie Kinsella zulke heerlijke onzin leesboeken! Heerlijk. Doorgeschoten van Mirjam Mous vind ik ook nog steeds een pareltje, heb heel erg gehuild om dat boek, maar was zo mooi! Gebaseerd op een schietpartij op een Amerikaanse school, erg realistisch geschreven. Ik raad ‘m je zeker aan (ook al staat hij in de bibliotheek tussen de kinderboeken). Voor de rest heb je trouwens ook een hoop leuke boeken gelezen! Ik zou je boek ook wel willen lezen, ik kan er alleen niet aankomen in verband met mijn ouders… Vind ik erg jammer! Xoxo

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

