Challenge

12 Days of Christmas Blogging Challenge #Day 6

Hoi Creabea’s

Ik ben door Bright Little Story Lover genomineerd om deze challenge te doen. De challenge is bedacht door Stephj, en omdat het toch een Engelse challenge is, ga ik het ook gedeeltelijk in het Engels doen 🙂

The Rules:

  • Include the photo below in each blog post
  • You may start at any point in December
  • Use the topic supplied for the post of that day
  • Make sure all posts are in December, but they don’t have to be posted consecutively (lets face it it’s a busy time)
  • Nominate 3 people after each blog to start the challenge
  • Have fun!

12 days of christmas blogging

Ik ga met dag 6 beginnen, en dat is: Een vrolijke kerst herinnering delen uit mijn jeugd.

So, I’m gonna start with day 6, which is: Sharing a fond childhood Christmas memory.

Well, to be honest, I can’t think of something really special. I’ve got many presents when I was a child, but I can’t think of something big.

What I do know, was that I was at my uncle and aunts house. I was celebrating Christmas with them, and my two nieces. There was a bunch of presents under the tree. My nieces and I jumped in the bunch of presents. We were almost swimming in it! We grabbed some presents and we looked at the names. We gave each other the presents and started unwrapping them. And suddenly, we heard a knock on the door. There was a Santa Claus. Unfortunately, I recognized him. I kept my mouth shot, and my nieces run into him. He gave them three presents, one for all of us. They run inside, with the presents, and Santa Claus was gone. I stared at the door, but he wasn’t coming back. I swear I knew him. But when I turned around, I saw the person I thought it was. So I just thought that I dreamed and walked to my nieces.

When I grew older, I asked my parents. And yes, I knew I was right! It was my uncle. My nieces laughed when they heard it, and I was proud that I recognized him 🙂

Om eerlijk te zijn, kan ik niet echt speciaals bedenken. Ik heb veel cadeautjes gekregen als kind zijnde, maar ik weet niets groots.

Wat ik wel weet, is dat ik het een keer vierde bij mijn oom en tante thuis. Ik vierde kerst met ze, en met mijn 2 nichtjes. Er was een grote berg cadeautjes onder de boom. Mijn nichtjes en ik sprongen erin. We konden er bijna in zwemmen! We pakten wat cadeautjes en lazen de namen. We gaven elkaar de desbetreffende cadeautjes en begonnen ze open te maken. Toen, hoorden we geklop op de deur. Er was een kerstman. Helaas, herkende ik hem. Ik hield mijn mond dicht, en mijn nichtjes renden naar hem toe. Hij gaf ze 3 cadeautjes, voor ons allemaal één. Ze renden weer naar binnen, met de cadeautjes, en de kerstman was weg. Ik staarde naar de deur, maar hij kwam niet terug. Ik zweer dat ik hem kende. Maar toen ik me omdraaide, stond de persoon van wie ik dacht dat hij het was, gewoon in de kamer. Dus ik dacht dat ik het had gedroomd en liep terug naar mijn nichtjes.

Toen ik ouder werd, vroeg ik het aan mijn ouders. En ja, ik had gelijk! Het was mijn oom. Mijn nichtjes lachten toen ze het hoorden, maar ik was trots dat ik hem had herkend 🙂

I hope you liked it!

Liefs, Demi ❤

12 gedachten over “12 Days of Christmas Blogging Challenge #Day 6

      1. Dat zeker , mijn opa was mijn allessie , waar opa was , was ik en waar ik was , was opa . Het gekke was op het laatste was hij dement , kende niemand , alleen mij , weliswaar zag hij mij dan nog steeds als dat kleine meisje , terwijl ik volwassen vrouw was maar het deed mij goed , dat hij toch wist wie ik was . Liefs…

        Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

