Q&A

Q&A #5 Answers Kerstweek dag 6

Hey Creabea’s,

Echt super bedankt voor jullie leuke vragen. Ik heb in totaal 22 gekregen, en die ga ik uitgebreid beantwoorden πŸ™‚

Vraag 1 van Mrs. Brubeck: Hoe ga je kerst en oud en nieuw vieren?

Ik ga kerst thuis vieren, met mijn ouders. Er komt misschien nog een kennis eten, en ik ga de verjaardag van mijn oma vieren bij mijn oma en opa, gemengd met kerst. Ik vier oud en nieuw ook thuis. Ik wil graag bij mijn katje zijn en bij de mensen van wie ik zielsveel houdt, omdat ik met hun het jaar wil afsluiten en een nieuwe wil starten πŸ™‚

Vraag 2 van Denise: Hoe zie jij jezelf over 10 jaar?

Ik hoop dat ik dan een diploma heb, zodat ik werk kan zoeken. Ook hoop ik dan een eigen autootje en huisje te hebben, waar ik ga wonen met mijn lieve katje en met wie weet, als ik de juiste vindt, met mijn vriendje. Maar ik ben eerst happy single. Voor de rest hoop ik tegen die tijd echt doorgebroken te zijn als schrijfster, en een boekenreeks uit te hebben gebracht. En wie weet, een eigen bedrijfje oprichten πŸ™‚

Vraag 3 t/m 9 van Anja 3. Wat zijn je plannen voor 2016?

Ik wil graag mijn tweede boek uitbrengen. Ook wil ik doorgaan naar jaar 2 van mijn opleiding. En wat ik ook wil, is een meet & greet regelen met StukTV of wellicht met Dylan Haegens, dat lijkt me echt tof. Ik heb verder nog niet zoveel plannen bedacht, ik hoop gewoon dat het een goed jaar wordt πŸ™‚

4. Als je getuige kon zijn van een belangrijke gebeurtenis uit het verleden, waar zou je dan het liefste bij zijn geweest?

Bij de kittentijd van mijn eerste kat. Ik heb gelukkig wel de kittentijd van mijn huidige katje meegemaakt, want als je een baby bent, merk je het niet. En je maakt het niet bewust mee, ik weet er niets meer van. Plus, tegen de tijd dat ik geboren werd, was ze al jong volwassen. Ik wilde ze zo graag met elkaar vergelijken, maar ik ben heel blij dat ik de kittentijd van mijn huidige katje wel bewust heb meegemaakt, en alle foto’s zal ik altijd bewaren, ook de enkelen van mijn eerste katje, want die zijn me echt veels te dierbaar ❀

5. Durf je over je gevoelens te praten?

Het hangt er wel een beetje vanaf wat precies, maar ik praat graag met mijn moeder en met mijn oma. Ik deel ook veel dingen met mijn vader en opa, maar toch iets meer met mijn moeder en oma. Ik kan hier ook mijn gevoelens van me af schrijven, maar ik let wel op wat ik zeg. Hoe boos ik ook ben, ik zal nooit iemand beledigen of ergens over liegen, zo ben ik niet.

6. Wat was tot nu toe de mooiste dag van je leven?

Dat ik mijn kitten mee naar huis mocht nemen. Ik dacht soms wel aan hoe mijn eerste kat het gevonden zou hebben, maar het klinkt gek, maar ik zat een keer in de trein. Ik zag de wolken bewegen, en zag ineens een kattenhoofdje. Ik dacht vlak daarvoor aan haar, en het gaf mij het gevoel dat ze er vrede mee had, en blij was dat ik mijn liefde doorgaf, omdat ik mijn liefde voor dieren graag uit, ik kan echt niet zonder ze. Dat was echt een mooi moment, wat ik nooit meer zal vergeten ❀

7. Heb je gekke gewoontes?

Poe, ik luister heel graag naar een pop/punk rockband. Maar ik vind dat niet gek, maar meer omdat ik het geweldige muziek vindt en de band super vindt. Simple Plan is echt een goede band, en ik probeer hun 2 nieuwste albums te bemachtigen. Verder heb ik niet echt gekke gewoontes. Ik moet alleen wel elke dag muziek luisteren, anders word ik wat chagrijnig haha.

8. Wat is jouw meest bijzondere foto en mogen wij die ook zien?

Ik heb geen bijzondere foto, ik maak wel foto’s, maar de meesten zijn natuurfoto’s. En foto’s van mijn huisdieren, maar ik houd ze graag privΓ©. Ik heb wel een foto gemaakt van het voetkussentje van mijn katje, omdat het in de vorm is van een koala beertje. Maar ik heb zoveel mappen op mijn computer, dat het wel even gaat duren voor ik hem vind…

9. Wat is de betekenis van het leven voor jou?

Ik denk vaak zo: ‘Van alle zaadcellen van je vader, heb jij gewonnen. Jij bent het dus waard om op deze aardbol rond te lopen.’ Dit herinnert me er vaak aan dat het heel speciaal is, het leven. En dat je moet koesteren wat je hebt, want er zijn genoeg mensen die iets niet hebben, en daar denk ik vaak aan. Ik probeer zoveel mogelijk dingen uit het leven te halen, en te genieten.

Vraag 10 t/m 12 van Soapie-M: 10. Wat zijn je voornemens voor deze blog tijdens het nieuwe jaar?

Ik wil blijven bloggen, vooral omdat ik er zoveel plezier in heb. Ik wil wat nieuwe items online gooien en wat betere foto’s maken. Ik wil ook een nieuwe lay-out ontwerpen en een nieuw logo maken. Ik ben al super dankbaar voor alle volgers en lezers, en ik hoop dat dit aantal blijft groeien πŸ™‚

11. Ga je nog een boek uitbrengen?

Ik ben wel van plan om mijn tweede boek uit te brengen, maar ik twijfel hier en daar nog. Ik heb sinds juni geen boek meer verkocht, en dat baart me toch wel wat zorgen. Misschien dat ik dit keer een e-book uitbreng, zodat ik hem wat goedkoper kan maken πŸ™‚

12. Waar haal jij je inspiratie vandaan?

Het meeste komt gewoon uit mijn hoofd, maar soms ook vanuit de omgeving, school of iets op de televisie. Soms word ik ook geΓ―nspireerd door andere bloggers, maar het meeste komt toch echt uit mezelf.

Vraag 13 en 14 van Robin: 13. Wat vind je fijn aan de Blogsquad?

Het feit dat het er zo gezellig is, en je goed met elkaar kunt praten. We helpen elkaar met vragen en zijn er voor elkaar, en dat hechte vind ik mooi. We zijn ook allen creatief en bedenken iedere keer wat anders, en die variatie, daar houd ik wel van πŸ™‚

14. Heb je veel bereikt met je blog afgelopen jaar? (Eigen mening)

Jazeker, ik heb de 300 volgers bereikt, wat ik echt super vindt. Ook heb ik veel buitenlandse bezoekers en krijg ik altijd super lieve reacties. Ik ben wat minder verhalen gaan schrijven, en wat meer andere dingen. Ik merk dat dit wat meer in de smaak valt, en zo wil ik dan ook door blijven gaan. Ik ga er nooit mee stoppen, want ik vind het veels te leuk. Ik hoop ooit ontdekt te worden en een echte column voor verhalen te krijgen, of wellicht dat ik mag samenwerken met een tijdschrift, maar wie weet, gaat het dit jaar gebeuren πŸ™‚

Vraag 15 en 16 van Serena: 15. Wat is je leukste blogpost tot nu toe?

Ik vind zelf de muziek top 5 artikelen het leukst, omdat ik daar mijn muzieksmaak kan laten zien, maar ik merk dat de dit of dat artikelen goed aanslaan, en de stash artikelen doen het ook erg goed. Ik vind het leuk om te variΓ«ren, en daarom past mijn blognaam daar zo goed bij πŸ™‚

16. Naar welke blog kijk je bijna iedere dag?

Ik kijk elke dag op de blog van Anja en Carolien. Anja omdat haar spreuken zo mooi zijn en ze je echt helpen en Carolien omdat ik de variatie op haar blog zo leuk vindt, en ze heel leuk en professioneel schrijft πŸ™‚ Beiden bloggen iedere dag πŸ™‚

Vraag 17 van Ilona: Waarom ben jij je blog begonnen?

Ik schreef super veel verhalen, en wilde ze dolgraag met de wereld delen. Ik wilde graag een eigen, fijn plekje creeΓ«ren, waar ik mijn creativiteit kon uiten in de vorm van schrijven, en een blog was de ideale oplossing. Het is de beste beslissing die ik ooit heb genomen πŸ™‚

Vraag 18 en 19 van Veerle: 18. Ben je op dit moment bezig met een boek?

Jazeker, ik ben bezig met mijn vierde boek en wil binnenkort mijn tweede uitbrengen πŸ™‚

19. Hoe ga jij kerst vieren?

Ik ga kerst thuis vieren, met mijn ouders. Er komt misschien nog een kennis eten, en ik ga de verjaardag van mijn oma vieren bij mijn oma en opa, gemengd met kerst.

Vraag 20 van Vera: Welke bands vind je te gek?

I love The Wanted en Simple Plan, ze zijn by far mijn lievelingsbands. Ik luister graag naar ze en heb ook een album van beide bands ^^

Vraag 21 van Mijnverhaal130: Hoeveel vrienden heb je?

Ik heb een hechte vriendengroep van 8 vrienden, en ik heb nog 5 vriendinnen daarbuiten, en een goede vriend. Ik ben heel blij met mijn vrienden πŸ™‚

Vraag 22 van Music Listener: Wat is je lievelingsattractie?

I love the Xpress en de Speed of Sound, ze zijn mijn lievelingsachtbanen in mijn lievelingspretpark Walibi πŸ˜€

Echt super bedankt voor de mooie vragen. Ik heb ze met plezier beantwoord πŸ™‚ In juni komt de Q&A weer terug ^^

En deze girls schrijven vandaag ook een artikel:

Amy
Anke
Carolien
Ilona
Jessica (Itsagoldsky)
Maricia
Nikki
Serena
Veerle

26 gedachten over “Q&A #5 Answers Kerstweek dag 6

  1. Leuke antwoorden. Gewoon een E Book uitbrengen dat valt meer in de smaak want dan ga je met de tijd mee. Als je echt wilt doorbreken moet je het gewoon doen en niet twijfelen. πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

