Tag

Het is al bijna Kerst tag #Kerstweek dag 4

1. Hoe lang nog tot het kerst is?

Het is vandaag 16 december, en dat betekent dus nog 9 dagen wachten op de kerst πŸ™‚

2. Op een schaal van 1 t/m 10, hoe erg kijk jij uit naar kerst?

7.5, ik vind het een leuk feest, maar ik kijk er niet zo erg naar uit dat ik er zenuwachtig van wordt. Het is een knus en gezellig feest, wat het samenzijn weergeeft, en dat is voor mij voldoende. Vroeger als kind zijnde kon ik er niet op wachten, maar nu heb ik geen drang meer om te stressen als het nog een aantal nachtjes slapen is.

3. Wanneer zet jij de kerstboom op?

Niet, door mijn kat kan het niet. Mijn kat is zo ondeugend, alle ballen zullen dan stuk voor stuk kapot vallen. Ik vind het wel jammer, want dat vond ik altijd erg leuk aan de kerst. Ik zet nu een klein boompje op mijn slaapkamer neer πŸ˜‰

4. Hoe ziet jouw ideale boom eruit?

Helemaal gezellig vol met leuke hangertjes, slingers en lampjes. En natuurlijk een mooie piek bovenop πŸ™‚

5. Wat is je favoriete kerstliedje?

Wham! met Last Christmas. Een beetje raar voor een meisje van achttien, maar ik vind het een lekker nummer en hij staat op mijn MP3 voor de kerst, haha.

6. Wat vind jij echt niet kunnen met kerst?

Konijn eten. Ik ben sowieso vegetariΓ«r, maar konijn vind ik het allerergste. Ik heb zelf een konijntje gehad en ik snap niet dat je dat kan opeten. Sorry voor degenen die het wel eten, maar ik vind het echt niet kunnen.

7. Naar welk kerstgerecht kijk jij het meest uit?

Eh, tellen oliebollen ook? Ik kijk niet echt uit naar een kerstgerecht. Ik vind oliebollen met Nieuwjaar altijd wel lekker, maar voor de rest heb ik niet echt een gerecht waar ik naar uit kijk, nee.

8. Wat voor outfit draag jij meestal met kerst?

Een spijkerbroek, laarsjes met daarop een ietwat dikker truitje met een leuke print πŸ™‚ Ik ga me niet speciaal kleden voor de kerst, tenzij we gaan eten bij familie, dan kleed ik me wel netjes aan, maar niet te netjes πŸ˜‰

9. Hoe ziet kerst er bij jou over 25 jaar uit?

Met een grote boom die mijn katten proberen om te gooien. Voor de rest zou ik het eigenlijk niet weten. Ik kijk niet te ver naar de toekomst, en 25 jaar vind ik wel een beetje overdreven. Ik weet niet wat de toekomst brengt, maar ik leef bij dag en probeer een goede toekomst voor mezelf op te zetten. Hoe de feestdagen er dan uit komen te zien zie ik dan wel weer.

10. En tot slot: Wat geeft jou nou echt het kerstgevoel? Heb je een traditie?

Als ik samen ben met mijn familie, dat we spellen spelen en elkaar cadeautjes geven. Dat noem ik niet echt een traditie, maar meer wat ik fijn en gezellig vindt. Ik krijg er geen kerstgevoel van, maar het is nu eenmaal de tijd van samenzijn en het nieuwe jaar vieren, en dat vind ik wel mooi, om samen het jaar gezellig af te sluiten en een nieuw jaar tegemoet te gaan πŸ™‚

De tag overnemen mag altijd, het is zeker leuk zo vlak voor de Kerstdagen πŸ™‚

En deze girls plaatsen vandaag ook een artikel:

Amy
Anke
Aymara
Carolien
Ilona
Jessica (Itsagoldsky)
Serena
Veerle

Liefs, Demi ❀

20 gedachten over “Het is al bijna Kerst tag #Kerstweek dag 4

Een reactie plaatsen

