Gastblogger

Gastblogger | Even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben mijnverhaal130. Ik ga eens per maand hier een gastartikel schrijven. Demi is een goede vriendin van mij en ze helpt me met mijn blog. Ik heb een soap, want ik houd onwijs veel van drama. Ik vind GTST echt het leukste. Ik ben 18 jaar en heb een hondje. Ik weet dat jullie graag willen weten wat mijn voornaam is, maar die houd ik graag nog even geheim. Ik ben ook gesteld op mijn privacy. Maar dat doet er niet toe, ik ga vertellen wat ik hier zoal wil schrijven.

Ik schrijf op mijn eigen blog een soap, en Demi heeft zelf ook een soap, dus dat lijkt me niet zo handig. Ik zou wel iets willen doen met muziek of films, of wellicht iets met beauty of fashion, ik twijfel nog. Daarom is mijn eerste artikel een voorstel artikel. Want ik houd ook wel van plaatjes en filmpjes kijken en van fotograferen, en ik kijk regelmatig op Tumblr, We Heart It en Pinterest.

Ik speel regelmatig de Sims, en wellicht is het een idee als ik de personages van Demi vormgeef. En natuurlijk ook van mezelf. Het zijn allemaal ideeΓ«n, waar ik nog niet helemaal over uit ben. Ik heb dus eigenlijk teveel ideeΓ«n. Maar ik post iedere maand, en dat betekent dat ik nog tijd genoeg heb om wat te bedenken. Ik hoop dat jullie mijn artikelen leuk gaan vinden en ook mijn blogje bezoeken.

Groetjes en tot snel, mijnverhaal130

Nog even wat leuke plaatjes om het leuk af te sluiten πŸ™‚

Bron foto’s:Β http://van-alles-en-nog-wat-voor-meiden.webnode.nl/leuke-plaatjes/

40 gedachten over “Gastblogger | Even voorstellen

  1. Hoi Hoi , leuk dat je gast mag zijn bij Demi πŸ˜€ . Gewoon schrijven waar je jezelf goed bij voelt en als je een eigen soap wilt , waarom niet ? Gewoon doen , merk je vanzelf wel aan de volgers of ze het leuk vinden . Heel veel plezier met bloggen en tot snel ! Liefs Anja

    Liked by 2 people

  2. Misschien is het handiger om iets helemaal zelf te bedenken wat je zelf leuk vind. Fashion Word al veel beschreven en je plan van de Sims kan Je doen maar je moet het wel anders dan mij aanpakken anders pleeg je plagiaat (iets van een andermans site overnemen en zeggen dat het van jou is terwijl dat niet zo is?)en dat is niet fijn als je lezers daarachter komen. Ik zeg het niet om je onderuit te halen maar het is even een tip

    Liked by 1 persoon

    1. Ik ga heus geen plagiaat plegen. Ik wil alleen laten zien hoe ze eruit zien, that’s all. Ik ga er geen verhaal van maken. En als ik fashion wil, dan doe ik dat, eveneens bedankt voor je tip. Ik vind het niet zo fijn dat je het op Demi haar blog vermeld, je kunt mij ook een berichtje sturen. Maar ik wil ook niet aanvallend overkomen, maar ik ben niet zo ingesteld om andermans ideeΓ«n te pikken.

      Liked by 2 people

      1. Oke maar ik gaf je alleen maar een tip. Misschien niet slim op de blog van een ander. Ik ben liever eerlijk over dit soort dingen en nu weet je ook dat ik wil me identiteit van me blog beschermen vandaar dat het zo hard overkomt

        Liked by 1 persoon

      2. Dat snap ik, maar er zijn wel meer die soms iets gebruiken van een andere blog, en het aanpassen. Ik doe ook een soap, en Demi doet ook een en jij ook. Ik wil alleen laten zien hoe mijn soap mensen eruit zien, meer doe ik niet. Maar goed, als je het echt niet wilt, dan doe ik het niet.

        Liked by 2 people

Een reactie plaatsen

