Quiz

Know Me Quiz #8

Hier is ie weer, de achtste quiz. Aan het eind van de 10 reeksen vragen, komt er een winnaar uit. Diegene heeft op de vragen de meeste punten gescoord. Wat de prijs is, is nog geheim. Wat ik wel verklap, is dat het een kleine, maar toch een ‘mooi gebaar’ prijs is 🙂 En je kunt gewoon inspringen ^^ En de antwoorden mailen mag ook 🙂

En dan nu 5 nieuwe vragen 🙂

1. Wat is mijn favoriete wilde dier?

A. Een tijger
B. Een leeuw
C. Een olifant

2. Wat is mijn pseudoniem?

A. Demi Bosman
B. Demore Bosman
C. Dani Bosman

3. Hoe lang ben ik gepest?

A. 8 jaar
B. 9 jaar
C. 10 jaar

4. Naar welke radiozender luister ik graag?

A. Qmusic
B. Slam FM
C. Radio 538

5. Wat is mijn lievelingsband?

A. 5 Seconds Of Summer
B. Fifth Harmony
C. The Wanted

Follow my blog with Bloglovin’

Liefs, Demi ❤

34 gedachten over “Know Me Quiz #8

  1. Ik heb geen idee, maar erg leuk om alweer je 8e quiz te lezen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik stiekem hoop dat je lievelingsband The Wanted is, want ik ben zelf al jaren fan van ze haha

    Liked by 1 persoon

      1. Ze zijn definitief gestopt. Ze konden niet meer tippen aan 1D. Dat heeft Max zelf gezegd. Daarom ben ik ook geen fan van 1D 😉 Maar ik hoop, ik hoop dat ze toch snel weer muziek gaan maken. Ik heb hun albums en luister ze elke dag ^^ Liefs

        Liked by 1 persoon

      2. Noooo! Ik hoopte nog zo erg dat het tijdelijk was! Dan maar extra genieten van hun oude albums hea 😉 Ik ben persoonlijk ook geen fan van 1D hahaha

        Liked by 1 persoon

      3. Jaa, ik hoop dat er ooit goed nieuws komt, maar ik ben al super blij dat Nathan nu solo is 🙂 Dat heb ik ook echt nooit gehoord, ik weet niet waar je was, maar ik heb echt een medefan van The Wanted gevonden en een niet-fan van 1D haha 😀 Liefs

        Liked by 1 persoon

      4. Chasing the sun is een van mijn favorieten en Glad you came is echt super lang mijn wekker geweest haha. Oh en ik mag Warzone niet vergeten!

        Liked by 1 persoon

  2. Hoi Demi , ff snel , wil nog niet zo lukken met me .
    1 . Ga ik voor tijger , was verwarrend want bij dieren tag had jij daar giraffe 😉
    2 . Demore Bosman
    3 . Als van peuterklas al was gok ik op 10 jaar , afschuwelijk vind ik dat , heeft veel te lang
    je leven beheerst .
    4 . Radio 538
    5 . The Wanted

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

