Quiz

Know me Quiz #6

Hier is ie weer, de zesde quiz. Aan het eind van de 10 reeksen vragen, komt er een winnaar uit. Diegene heeft op de vragen de meeste punten gescoord. Wat de prijs is, is nog geheim. Wat ik wel verklap, is dat het een kleine, maar toch een ‘mooi gebaar’ prijs is 🙂 En je kunt gewoon inspringen ^^ En de antwoorden mailen mag ook 🙂

En dan nu 5 nieuwe vragen 🙂

1. Wie is de hoofdrolspeelster in mijn boek ‘Leven vol emoties?’

A. Kimberley
B. Jasmine
C. Sasja

2. Wie is/zijn mijn favoriete YouTuber(s)?

A. Dylan Haegens
B. StukTV
C. Gierige Gasten

3. Waar blog ik het liefste over?

A. Gedichten
B. Beauty
C. Verhalen

4. Welke opleiding volg ik?

A. Marketing & Communicatie
B. Interieuradviseur
C. Detailhandel

5. Wat is mijn vaste serie?

A. Bluf
B. Zwarte tulp
C. GTST

Follow my blog with Bloglovin’

Liefs, Demi ❤

24 gedachten over “Know me Quiz #6

      1. Yeahhhhh , 😀 . Altijd leuk om te doen . Eigenlijk hadden we allemaal via mail antwoorden moeten insturen , tis wel makkelijk zo als antwoorden goed zijn om ze zo over te nemen 😉 . Geniet van je dag Demi , liefs…

        Liked by 1 persoon

      2. Haha, ik heb een idee bedacht. Ik zeg voortaan niet meer of iemand het super goed gedaan heeft, maar gewoon dat de antwoorden volgende week bekend worden gemaakt. Dat scheelt al weer iets, toch? 🙂 Liefs

        Liked by 1 persoon

  1. 1 B
    2 B ( Je hebt ze zelfs al live gezien dus het kan niet anders)
    3 C ( Maar je post af en toe ook persoonlijke dingen)
    4 A
    5 C Je schrijft altijd dat je GTST kijk dus ik kan geen ander antwoord verzinnen.

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

