Award

The Versatile Blogger Award

Wat leuk dat ik ben genomineerd! Het is echt een grote eer om genomineerd te worden. Dat geeft mij een blijk dat men me waardeert, hihi. Hier komen de regels.

De regels zijn:
1. Bedank de persoon die je heeft genomineerd en laat ook een linkje achter met zijn of haar blog.
2. Vertel degene die je heeft genomineerd 7 feitjes over jezelf.
3. Nomineer 15 blogs/bloggers die je laatst hebt ontdekt en regelmatig volgt.

1. Marlynnn, ontzettend bedankt voor de nominatie! Echt super lief van je! 😀

2. Goed, 7 feitjes over mij. Eens even denken…

1. Ik heb bijna geen wekker nodig om op te staan. Meestal word ik tien minuten eerder wakker dan de wekker. Toch wel handig als hij het een keer niet doet.

2. Ik ben niet zo dol op spinnen, maar ik vind muizen daarentegen wel leuk. Ik ben niet bang voor spinnen, maar ik heb het gewoon niet zo op ze. En, natuurlijk zijn muizen niet altijd ongevaarlijk, maar ze zijn wel schattig.

3. Ik ben verzot op grote katachtigen. Ja, ik vind alle katachtige dieren leuk. Hoe wild en gevaarlijk ze ook zijn, ik kan wel uren naar ze kijken in een dierentuin.

4. Ik vind puzzelen heel erg leuk. Dat kan variëren van puzzelboekjes tot echte puzzels met 1000 stukjes. Ik puzzel erg graag met puzzels van 1000 stukjes, dan heb je hem niet meteen af. Ik vind verder woordzoekers, sudoku’s, kruiswoordraadsels en paspuzzels leuk.

5. Ik ben dol op ouderwetse bordspellen. Ik speel graag mens erger je niet en monopoly. Nu is monopoly niet zo oud, maar het is toch een bordspel. Levensweg vind ik trouwens ook heel erg leuk.

6. Ik kan best goed tegen mijn verlies, al heb ik soms wel iets van: ‘Hé, verdorie.’ Maar het is niet zo dat ik dan het bordspel van de tafel af gooi of zo. Nee, in dat opzicht ben ik een goede kandidaat voor een leuk gezellig avondje spellen spelen.

7. Ik houd totaal niet van horror. Ik ben meer van de actie en komedie. Ik heb het ook niet zo op romantisch, maar een romantische actiekomedie, ja, dat past helemaal in mijn straatje. Ik houd ook niet zo van drama, maar het licht eraan in welke mate.

3. Poe, 15 bloggers nomineren… Ik ga mijn best doen. Als je al bent genomineerd, sorry. Ik houd het allemaal niet meer bij, haha.

1. Claire

2. Fieke 

3. Marleen 

4. Anja 

5. Wendy 

6. Ilse 

7. Sonja

8. Rowenda  

9. Maaike 

10. Eachscarhasastory 

11. Ayomi 

12. Amy 

13. Lau

14. Anke

15. Hilly 

Veel plezier met de tag!

Liefs,

Featured image

24 gedachten over “The Versatile Blogger Award

Een reactie plaatsen

